Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Thursday, August 4, 2011

FreeDay !!

Setelah sebulan bekerja, this is my first day on this month i have a free day ! suke suke suuuuuuuke ! best dapat rehat tapi agak boringgggg.. sebab every day keje, dapat jumpe ramai orang dan terlibat dengan pelbagai activities, so, bile da duk sengsorang ni rase macam sepi plak. haha..

Di bulan pose, rase kejap je da masuk 5 hari already ! But this is also my first day yang tak bangun sahur! Hadoooooi, how come.. Harap I can go through very well today..

Hari ni, sangaaaaat indah. Akanku gunakan sebaeknye.. Banyak sangat nak buat tuk buatkan hari ni rase ceria and happy selalu ! Sejahk pagi tadi, i still watching of the Korean drama. Mary Stayed Out All Night. Da berkurun, masih tak abeh2.. Yer la, busy kaaaaan...

Rase da lame plak tak hang out dengan kengkawan, asyek kuar dengan office-mate je. Rindu plak kat all my sayangs ! Ehem, tapi i don't i have enough time to spend today.. So much things that I have done.

Harini mungkin I'm not going to Iftar as usual like past few days. Mungkin kat rumah je ko, owh sangat sunyi ! Bec i'll make it alone. I don't have any to accompany me.. Boring be alone right ~

Wellllllll, i though nak bace novel. Missed them all ! Tapi tatau la sempat ke tak.. Disebabkan past few days ni always berbuke dengan so many kind of food. My mood today, rase nak berbuka dengan simple2 food je.. But I'm still thinking what is that.. Nak makan ape ye.. Rindu nak makan Domino's P. Tapi sape nak belikan !

Owwwh yaa, hari ni saya berbuke tanpe die. Alerrrrmark !

No comments:

Post a Comment